פריטים קטנים שיסייעו לכם לתחזק את הבית

שמירה על בית נקי היא משימה מורכבת, אבל עם כמה חפצים קטנים תוכלו ליהנות מהבדל גדול. הכירו את הרשימה שתרצו לשמור ולרכוש בהקדם

מיטה עם כרית בתוך חדר שינה
מגן מזרן הוא פתרון מושלם לשמירה על אורך חיי המזרן
  • מגן מזרן – הדרך לשינה שתמיד חלמתם עליה מתחילה במזרן נוח, בסיס מיטה איכותי וכרית שכיף להניח עליה את הראש. אלא שכדי שהחלומות הטובים יימשכו זמן רב, אתם צריכים לשמור על כל אחד מהפריטים הללו. מגן מזרן הוא פתרון מושלם לשמירה על אורך חיי המזרן שלכם, ומניעת מעבר של זיעה, לכלוך, נוזלים או קרדית האבק.

אם אתם מחפשים מגן מזרן שילווה אתכם תקופה ארוכה, תוכלו לבחור מגן מזרן מבית דר' גב. המגנים של דר' גב עשויים בד איכותי ונעים למגע שהוא גם דוחה נוזלים, מגיעים עם קצוות נמתחים שמכסים את המזרן מכל הכיוונים, ומתאימים אפילו למזרנים גבוהים. 
היכנסו לאתר ובחרו אחד ממגוון רחב של מגני מזרן: https://www.dr-gav.co.il/

  •  שקיות כביסה – ולא, לפני שאתם מרימים גבה, אנחנו לא מתכוונים לשימוש הרגיל. החורים הקטנים הופכים את השקיות הללו לפתרון מצוין גם לניקוי פריטים שהם לאו דווקא בגדים. הצעצועים הקטנים של הילדים למשל, אלה שתמיד מתלכלכים אבל אף פעם אין לכם זמן לנקות בצורה יסודית, הם דוגמה מושלמת. פשוט הניחו אותם בשקית הכביסה, הפעילו את המכונה וקיבלתם צעצועים נקיים בלי מאמץ ובלי הצורך לנקות כל צעצוע בנפרד. 
  • פסים מגנטיים – הפסים שמוצאים במטבחים רבים לצורך ארגון והצגת סכינים, יכולים בקלות לנדוד אתכם לחדרים אחרים כדי למגנט את כל הפריטים שתמיד הולכים לאיבוד. צעצועים שניתן להצמיד אליהם מגנט קטן, סיכות ראש, וכל דבר שהייתם רוצים להציג אבל בצורה מסודרת. עבור הילדים אגב, פסים מגנטיים יכולים להפוך את מלאכת הסידור המעיקה למשחק מהנה. כך שללא ספק כדאי לנסות לעשות את זה איתם ביחד.
  •  תבנית עוגיות – ברגע האמת אנחנו אף פעם לא מצליחים למצוא סוללות, ברגים, נעצים, אטבים ושלל פריטים נוספים שתמיד נעלמים בדיוק כשצריך אותם. הצנצנות הקטנות תופסות יותר מדי מקום (ולמי יש נעצים בכמות שמצדיקה צנצנת שלמה?) ולעתים גם הצנצנת שרצינו פשוט הולכת לאיבוד. תבנית עוגיות היא פתרון פשוט ונוח בדיוק למקרים כאלה! תוכלו להציב אותה על שולחן הכתיבה, בתוך מגירת כלי העבודה ובכל מקום אחר בהתאם לצורך שלכם. בכל שקע הניחו פריט אחר, וכשתזדקקו לו – הוא תמיד יימצא באותו המקום יחד עם האחרים. 
  • ספוגי פלא – בחנויות תמצאו אותם תחת שמות שונים, אבל חובבי ניקיון אמיתיים יודו שמדובר בשיחוק רציני. כל עוד מדובר בספוג שעשוי מלמין, הוא יעשה את העבודה. ההמלצה שלנו בהקשר שלו, אחרי שכבר ניסיתם אותו על מגוון משטחים, היא לנקות באמצעותו גם את הקיר! הספוגים הללו מסירים מצוין כתמי אצבעות, קשקושים קטנים ולכלוך שמסרב לרדת, ובמקרים נקודתיים כאלה יוכלו לחסוך לכם עלות של צביעה.
תבנית קאפ קייקס CUPCAKES TRAY
תבנית עוגיות היא פתרון נהדר לאחסון חפצים קטנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *