מקלחון או אמבטיה? כך תצליחו לקבל החלטה

מתלבטים בין מקלחונים לבין אמבטיות ומתקשים לקבל את ההחלטה הנכונה? אלה השיקולים שיעזרו לכם להחליט ביעילות בכל הקשור לחדר הרחצה שלכם

חדר רחצה מעוצב עם אמבטיה
בחדר רחצה גדול אמבטיה איכותיות יכולה להיות האפשרות העדיפה

חדרי הרחצה של השנים האחרונות עברו מהפך רציני, וכבר מזמן אינם נראים כמו שהתרגלנו בעבר. היכולת ליהנות מחלל חלומי שכיף להירגע בו בסוף יום ארוך היא מתנה נפלאה. על אחת כמה וכמה, כשיש לנו אפשרות לעצב אותו בהתאם לרצוננו. אלא שהדרך לשם עוברת במענה לשאלה מרכזית אחת – האם אתם מעדיפים אמבטיה או מקלחון?

חלק מהאנשים חובבים אמבטיות ארוכות ואחרים מעדיפים את הנוחות של מקלחונים, אבל רבים עדיין מתלבטים בין השניים. מהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות?

מקלחונים

למה כן? מקלחונים הם פתרון מושלם למי שרוצה לחסוך במקום בחדרי אמבטיה קטנים. מדובר במענה פרקטי שיכול להשתלב בכל חדר אמבטיה, ולכן אם עומד לרשותכם חלל קטן, זהו ניצול יעיל של החלל. בנוסף, מקלחונים נוטים להיות חסכוניים יותר במים משום שאינם מצריכים למלא אגנית שלמה. ולבסוף, מקלחון בעל דלת מספק גם יתרון נוח בפני השפרצות מים. זאת להבדיל מאמבטיה שבה החציצה היא באמצעות וילון. 

למה לא? מקלחונים מחייבים תחזוקה שוטפת, בייחוד באזורי הדלתות והחיבורים עם הרצפה, בכדי להימנע מהופעת עובש. בנוסף, חשוב לבחור היטב את סוג הדלתות בכדי להימנע מנזילת מים מתחת לדלתות עצמן. במקרה שהמשתמשים במקלחון הם קשישים או ילדים צעירים, יש לבחור היטב את סוג הדלת בכדי להימנע מסיכון לנפילה או משבירה שלה.

אמבטיות

למה כן? אמבטיות מספקות את חוויית הרחצה המלאה כמו שרבים חולמים עליה. מדובר בפינוק עבור עצמנו ובמקביל גם באפשרות לקלח את הילדים בנוחות. 

למה לא? הורים לילדים יכולים ליהנות מהיתרונות של אמבטיות, אך חשוב לזוכר שניתן להשתמש גם באמבטיות ניידות כפתרון חלופי. בנוסף, אמבטיות עשויות להוות מקור לבזבוז מים, ובמקרים רבים עשוי להצטבר עובש על גבי הווילון. מנגד, ניתן לעצב כיום אמבטיות בעלות דלת הזזה, ממש בדומה לאלה של מקלחונים. כך שחלק מהבעיות סביב אמבטיות הן ברות פתרון. 

חדר רחצה מעוצב עם מקלחון
מקלחונים הם הפתרון המושלם למי שרוצה לחסוך במקום בחדרי רחצה קטנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *