קומודת וינטג': הרהיט שישדרג את חדר השינה שלכם

לאחסן את כל החפצים בנוחות, להימנע מעומס ויזואלי וליהנות מרהיט שמוסיף לשיק של חדר השינה. כל הסיבות שגם לכם אסור לוותר על קומודת וינטג' לבית

שידה
קומודה היא רהיט קטן שמשדרג את חדר השינה בגדול

רובנו חושבים על חדר השינה כעל החלל הרגוע והשלו של הבית. זה שמגיעים אליו בסוף היום כדי למלא מצברים, ושמתעוררים בו מדי בוקר עם אנרגיה להתחיל את היום. אלא שבפועל, זה לא תמיד המצב. חדר השינה צריך גם להוות בית למגוון פריטי לבוש ואביזרים, ולכן בחלק מהבתים הוא הופך עם הזמן לסוג של מחסן. חדר שעמוס בפריטים, טובע באי סדר וכולל מערומים של חפצים שקשה לפלס ביניהם את הדרך. במילים אחרות, ההיפך המושלם ממה שחלמנו עליו.

אז מה עושים?

קומודה היא הפתרון המושלם למצבים מהסוג שתיארנו. קומודת חדר שינה תאפשר לכם למצוא מקום לכל פריטי הלבוש בבית, בלי למצוא את עצמכם ישנים בחלל שעמוס בארונות גדולים. מדובר ברהיט שלא תופס הרבה מקום, ולכן יכול לשמש אתכם למגוון שימושים. החל מאחסון בגדים ומצעים, דרך אחסון ציוד משרדי ועד לשידת איפור.

לקומודה הבאה שלכם יש כתובת אחת

מחפשים קומודת חדר שינה בעלת מראה וינטג'י? או אולי במראה מתקדם ועדכני? תמצאו אותה באתר של דיזיין2 איזי. ההתמחות של דיזיין2איזי היא בעולם הארונות והאחסון, כאשר חומרי הגלם מיוצרים באיטליה, מוטסים לארץ, נבדקים ולאחר מכן מועברים אל המפעל הישראלי. שילוב מיטבי בין תוצר איטלקי לבין עבודה כחול-לבן. 

בקטגוריית הקומודות של דיזיין2איזי תמצאו מבחר מרשים של שידות, בהתאמה לכל סגנון ולכל בית. שידה רחבה ונמוכה, קומודת חדר שינה גבוהה וצרה, עם מגירות או דלתות פתיחה, ובשלל גוונים סופר-מדויקים. כך שאם חיפשתם קומודה ולא הצלחתם לאתר את הפתרון המוביל שיעבוד בשבילכם, Design2Easy יחסכו לכם זמן יקר.

לאילו חדרי שינה מתאימה קומודת וינטג'?

לכל חדר, בכל סגנון ובכל גודל. העיצובים המגוונים של קומודת חדרי שינה מאפשרים לה להשתלב בהצלחה בחדרי שינה במבחר סגנונות. כך שללא קשר לעיצוב החדר הנוכחי, תוכלו להתחדש בקלות, בנוחות ובאפס מאמץ.

שידת מגירות עם בגדים
קומודה איכותית הופכת את חדר השינה לחלל רגוע ושלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *