כיסא

עובדים מהבית: טיפים חשובים לשמירה על שפיות

עובדים רבים ממשיכים להתנהל מהבית גם בשוק העבודה של הפוסט-קורונה, אלא שהמעבר למשרד הביתי מציב כמה אתגרים שונים ולא מוכרים. איך מצליחים ליהנות מיום פורה ופרודוקטיבי גם מסביבה חדשה?

כסא מחשב ושולחן עבודה
כיסא מחשב איכותי יכול לחסוך כאבי גב וצוואר.

אתם מתעוררים בבוקר, מכינים כוס קפה ומתיישבים מול המחשב עוד לפני ששקלתם להחליף בגדים. את המציאות הזו פוגשים עובדים רבים גם כיום, ואין ספק שיש לה יתרונות רבים. החל מאפשרות לחסוך את הפקקים של הבוקר, דרך יכולת לקום להתאוורר בין שיחות בזום ועד להנאה מחזרה אל הילדים מוקדם יותר. אלא שבמקביל, עבודה בסביבה שאינה משרדית היא לא תמיד פשוטה. היא מערבת הסחות דעת, מחייבת להתמודד עם הפרעות וקל מאוד ללכת בה לאיבוד. אז מה עושים? 

הטיפים הבאים הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי לא להתפשר על איכות העבודה ועדיין להצליח "לשמור על שפיות":

  1. השקיעו בסביבת העבודה שלכם – אתם נעים בחוסר נוחות מרגע שהדלקתם את הלפטופ ורוצים לקום בכל רגע מהכיסא? כנראה שהגיע הזמן להתקדם מהכיסא הסטנדרטי לריהוט המותאם לישיבה ארוכה. כיסאות מחשב איכותיים הם מוצר חובה למי שעובד מהבית, ואין סיבה לחכות להופעתם של כאבי גב כדי לטפל בעניין. תשמחו לגלות שאתם אפילו לא צריכים לבזבז זמן כדי לחפש כיסאות מחשב המתאימים עבורכם. פשוט גולשים לאתר של חברה שמתמחה בתחום ומבצעים רכישה שתגיע ישירות אליכם. באתר של אופיס דיפו למשל, מצאנו מגוון רחב של כיסאות מחשב מצוינים במחירים ידידותיים לכיס.
  2. נהלו את ההתראות בסמארטפון – "פוש" מאתרי החדשות או הספורט, התראות משיחת וואטסאפ חדשה והופ, חצי יום כבר עבר. כשאין בוס שעומד לכם מעל הראש זה נחמד, אבל זה רק אומר שאתם אלה שאחראים ללו"ז שלכם. כיבוי ההתראות שאינן הכרחיות יעזור לכם לעמוד ביעד.
  3. הגדירו זמני הפסקות – כדי שלא תתפתו לקום מהכיסא בכל רגע אבל שגם לא תגלו שישבתם במשך שעות בלי לזוז, חשוב להגדיר זמנים קבועים ליציאה להפסקה. ממש כמו בבית הספר! תופתעו לגלות עד כמה זה יגדיל את התפוקה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *