כך תבחרו מטבח מודרני ב-5 צעדים פשוטים

מטבח מודרני מעניק לחלל מראה אסתטי, עכשווי ועדכני, שלא פלא שכולם רוצים לאמץ. איך מגיעים לאיזון המושלם ובוחרים את הפריטים שמרכיבים מטבח כזה?

עבור חובבי עיצוב פנים, אין דבר מספק יותר מאשר תכנון המטבח. מטבחים הם כבר מזמן לא רק חלל להכנת מזון, אלא מקום שבו מבלים בני המשפחה לאורך היום. בין אם בתכנון ארוחות, אכילה משותפת או אפילו עבודה. אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר במצב הקיים הוא המטבח המודרני, ומספיק להתבונן על כמה דוגמאות כדי להבין למה הוא נעשה פופולארי כל כך. 

מטבח בעיצוב אדום

מטבח מודרני מתמקד בעיקר בניקיון, דיוק ופונקציונליות, אך מצליח לעשות זאת תוך יצירת סביבת עבודה יפיפייה שקשה להוריד ממנה את העיניים. אם גם אתם רוצים ליצור לעצמכם מבטח מודרני, אלה הצעדים שיביאו אתכם אל המטרה:

  1. ותרו על הידיות – מטבח מעוצב מבוסס על הטענה שלפעמים הרושם האמיתי נוצר דווקא כשמפחיתים בפרטים. בדיוק בגלל זה, מטבחים מודרניים יהיו בדרך כלל נטולי ידיות, והפתיחה תתאפשר על ידי משיכה או הרמת הדלתות באמצעות אזורים ייעודיים שמותאמים לכך.  
  1. לכו על פלטת גוונים בהירה – אם צריך להצביע על צבע שמייצג מטבח מודרני, כנראה שהתשובה תהיה לבן. מטבחים לבנים לא רק יוצרים מראה של חלל גדול יותר, אלא גם משרים שלווה ורוגע. זה לא אומר כמובן שאתם חייבים לוותר על משחק בגוונים וטקסטורות, אם זה מה שמעניין אתכם.
  1. הכניסו אור – מתכננים גם חלונות כחלק מעבודות השיפוץ? מעולה. מטבח מודרני הוא מטבח שאוהב אור, בדגש על תאורה טבעית.
  1. אל תחששו משילובים – מטבחים עכשוויים יכולים לכלול ערבוביה קסומה של חומרי גלם. החל מעץ טבעי ועד לבטון שמאפיין חללים תעשייתיים. אם מתחשק לכם גם וגם, אתם כבר לא צריכים לחשוב פעמיים.
  1.  תנו מקום של כבוד גם לטבע – מוטיבים שמחזירים אותנו אל חיק הטבע, הם חלק כמעט בלתי נפרד מהמטבחים המודרניים. מטבח מודרני יכול לכלול עציצים, כדי פרחים או כל אלמנט אחר שיעשה לכם שמח בעיניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *