אם או בלי מקציף חלב חשמלי – מה הקפה שלך בבוקר אומר עליך?

הקפה של הבוקר, הוא כבר מזמן טקס תרבותי בעולם כולו. בין אם אתם אנשי עסקים שעובדים במשרדים, מורים, סטודנטים או כל מקצוע אחר, אף אחד לא מוותר על הטקס הזה בבוקר. למרות המכנה המשותף הרחב הכולל שתיית קפה בבוקר, אנשים נבדלים זה מזה בקפה עצמו אותו הם שותים. ומה הקפה שאתם שותים אומר עליכם?

אספרסו

לא משנה אם מדובר באספרסו ארוך או קצר, אם אתם אנשים של אספרסו, אתם אנשים שמרניים שאינם חובקים שינויים בקלות, חובבי קלאסיקות והמוטו שלכם הוא "סוס מנצח לא מחליפים". ראוי לציין לטובה את זה שאתם חובבי פשטות ושדברים מפונפנים מיותרים פשוט לא עושים לכם את זה וכנראה שבחיים לא נמצא אצלכם מקציף חלב חשמלי.

הפוך

אנשי הקפה ההפוך מהווים נתח גדול באוכלוסייה. מדובר באנשים שאוהבים להתחיל את היום ברגוע, ולא בהילוך גבוה. הם לא אוהבים להיות לא בשליטה וקשה לסחרר אותם. מרבית אנשי ההפוך לא יכולים בלי מקציף חלב חשמלי בביתם כי בלי הקצף ההפוך לא הפוך, ואם אין ברשותם מקציף חלב חשמלי, יקנו הם את ההפוך שלהם בבתי קפה, מה שהופך אותם לקבוצה שהכי פוקדת בתי קפה. מבחינת אופי, אנשי ההפוך הם נהנתנים יותר מאנשי האספרסו למשל, רגועים ולוקחים את החיים בקלות.

לאטה

הלאטה הוא בעצם מנת אספרסו אותה מחזקים בהרבה חלב ומעט קצף. הלאטה הוא בעצם חלש יותר מההפוך שכן מיעוט היחס בין החלב לקצף נוטה לטובת החלב, מה שמדלל את מנת האספרסו ליותר חלש ממה שיש בקפה הפוך. אנשי הלאטה הם בפירוש לא חובבי קצף כמו אנשי ההפוך ולא תמצאו אצלם בבית מקציף חלב חשמלי. הם אוהבים מינונים חלשים בחיים, ולא אוהבים יותר מדי דרמות וריגושים.

קפה שחור

אנשים ששותים קפה שחור בבוקר אלו אנשים תמציתיים, מדברים תכל'ס ואוהבים להתחיל את היום שלהם כשהם רעננים ובשיאם. לרוב, טקס שתיית הקפה שלהם יהיה קצר ותמציתי והם לא אוהבים למרוח אותו בשיחות על החיים. אנשים אלו לרוב לא יאהבו מוצרי חלב או כל דבר אחר שעלול לדלל להם את הקפה המר והחזק שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *