מטבחי יוקרה – סמל סטאטוס

כמו בכל תחום בחיים יש חלוקה של רמות שונות של אותו הדבר אשר מייצגות איזה שהוא סמל סטאטוס למי שיש לו אותם. כך למשל בעולם של מכוניות. יש פירמות של מכוניות שנתפסות כפירמות יותר איכותיות ויש כאלה שנתפסות כפירמות איכותיות פחות. ויש אפילו פירמות ומותגים של מכוניות שרק בשביל השם שלהן אנשים מוכנים לשלם מאות אלפי שקלים. כמו בעולם הרכבים כך גם בעולם האופנה, האיפור וההנעלה ואפילו התיקים. את אותו רעיון של חלוקה למותגים יש גם בעולם המטבחים. ניתן לראות שיש חנויות מטבחים אשר מוכרות מטבחים גינריים אשר ניתן לראות בהרבה בתים במדינת ישראל. העלויות שלהם שוות לכל כיס ולכן קל יותר לרכוש אותם ולתחזק אותם. חוץ מהמטבחים הגינריים יש מטבחים שהם קצת יותר יקרים והם בדרך כלל מטבחים שמוצאים בבתי יותר עמידים.

מטבחים אלו עשויים ממוצרים יקרים יותר, הרבה פעמים אף עוברים התאמה של המוצר למטבח הספציפי וגם עשויים בצורה מיוחדת יותר. בנוסף לכל סוגי המטבחים האלו יש מטבחי יוקרה. אלו הם המטבחים אשר משתייכים לעולם של אלו שבעלי אמצעים ויכולים להרשות לעצמם את העלויות של המטבחים מסוג זה. מטבחי יוקרה הם מטבחים אשר לרוב מעוצבים ממש לפי בקשה הלקוח, מכינים הכל בהתאם לכך שיהיה ללקוח את המוצרים בדיוק במידות ובאופן שהוא רוצה ואפילו יותר מכך, עושים זאת על ידי הגעה לבית הלקוח והתאמה וייעוץ בפועל של הדרך הכי טובה לעצב כל דבר. מטבחי יוקרה הם מטבחים אשר ניתן לראות בעיצוב שלהם שמדובר במטבחים יקרים מאוד ושמאחורי כל מוצר וכל גימור של מוצר הושקעה חשיבה רבה ותכנון רב. בכלל שמדובר במטבחים שמותאמים לצרכי הלקוח אז כל מטבח נראה אחרת מהמקבילים אליו.

מטבחי יוקרה הרבה פעמים הם מטבחים חד פעמיים אשר לא ניתן לשחזר אותם. בגלל שמכינים לכל לקוח מטבח משלו אז קשה מאוד ליצור מטבח זהה למטבח שעשינו. זה בעצם היתרון המרכזי שיש למטבחי יוקרה. בגלל שמדובר במטבחים שמכינים באופן ספציפי לכל לקוח, מדובר ביצירת אומנות חד פעמית שלא ניתנת לשכפול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *