מטבח אנגלי

מטבח בסגנון עיצוב אנגלי הוא אחד המטבחים היותר מעניינים שיהיו לכם בבית, אבל הוא לא מתאים לכל בית, וייתכן כי גם דיירים שבתיהם כן מתאימים עשויים לסלוד ממנו. זהו מטבח עם מאפיינים מאד מסוימים, שכדאי לדעת ולהכיר אותם לפני שניגשים לבחירת מטבח מסוג כזה.

רכיבי האחסון במטבח

רכיבי האחסון במטבח, בין אם אלו ארונות ובין אם מדובר במגירות ומדפים הם רכיבים אשר הקונטרסט בין השחור והלבן מאד ברור. או שהם שחורים ויש להם פרזולים לבנים, או שהם לבנים והפרזול שלהם שחור. לעתים יוכלו להיות מגירות וארונות שחורות ושחורים עם ידיות כסופות או חומות. עיצובים מסוג זה מזכירים מעט את הנעשה בדאונינג 10 בלונדון, שהוא בית רה"מ הבריטי. דלת הכניסה לשם נראית בדיוק כמו התקני האחסון במטבחים הללו: שחורה, עם פיתוחים ופרזולים בצבעים שונים.

שיש המטבח

שיש המטבח ייראה דומה למגירות ולארונות. לעתים הוא יהיה לבן ולעתים שחור. השיש במטבח האנגלי הוא אחד מהיותר סימטריים וקפדניים שניתן למצוא: הוא מכיל צורות עם זוויות וצדודיות מאד ישרות, וזאת בשונה מהמטבח הכפרי או האיטלקי בו יש פינות עגולות או פיתוחים בצדי השיש.

?למי מתאים המטבח האנגלי

מטבח אנגלי מתאים לכל מי שחפצה נפשו במטבח האנגלי, ומכיר אותו מקרוב. אם אינכם יודעים במה מדובר, מוטב לבדוק קודם בקטלוג של חברת המטבחים לפני שמתחייבים. המוטיבים של המטבח האנגלי מאד ייחודיים ומאד שונים מאלו של שאר המטבחים. מטבח אנגלי בחלק מהבתים יכול לבוא "טבעי" ובחלקם יידרש איזשהו שינוי עיצובי על מנת להתאים בין מראה המטבח למראה הבית.

נושאים חשובים לפני קניית מטבח אנגלי

חשוב לוודא את עמידותו של השיש, ועמידותם של המתכות השונות. השיש – שלא יהיה בעל נטייה לסדקים. אם אינכם בטוחים, שאלו בחנות את מרכיבי השיש המיועד. המתכות – שלא יהיו צוברות חלודה. רק מתכות אלחלד ישמרו על המטבח ממפגעים כאלו ואחרים הנוגעים לתחום הקורוזיה. מטבח אנגלי עמיד חשוב שיהיה בסופו של דבר בבתיכם, ולא מטבח מט לנפול, עם רכיבים העשויים מחומרים ברמה נמוכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *