מטבחים מעוצבים -המקום בו טעם ויופי נפגשים

מאז ומתמיד היתה לי משיכה למטבחים מעוצבים. בכל פעם כשאחד ממכרי עבר דירה או רכש בית חדש והגעתי להתרשם מהבית החדש, תמיד הדבר הראשון שעניין אותי היה המטבח, כי מטבחים מעוצבים עניינו אותי והרשימו אותי יותר מאשר עיצוב הבית הסלון או חדרי השינה.

את רב חיי אני מבלה בין הסירים במטבח. כאחת שעוסקת באופן מקצועי בבישול ואפיה אין זה פלא שמטבחים מעוצבים ילכדו את תשומת ליבי.

המטבח הפרטי שלי לצערי הרב אינו נכלל תחת הכותרת מטבחים מעוצבים ולא שאיני מעוניינת, הרי כמובן שאחד מהחלומות הכי גדולים שלי הוא לעצב את המטבח שלי.

עד שאגשים את החלום הזה אני יודעת שאני אכין לי תכנית מגירה תחת השם מטבחים מעוצבים, תכנית כזו שתכלול את כל הרעיונות וההשראות שיש לי בנוגע למטבחים מעוצבים. והרי יש לי כל כך הרבה רעיונות. בגלל עבודתי אני מגיעה ללא מעט מטבחים מעוצבים, חוקרת בודקת ומתבוננת גם בעין עיצובית על כל אותם הדברים שחשובים לי במטבח. לא רק מבחינת העיצוב האסטתי והסיגנון העיצובי.

מטבחים מעוצבים הם עבורי חלום גם ברמה הפרקטית. עצם תשומת הלב העיצובית לכל פרט במטבח, הופכת אותו למקום שנעים להיות בו ויעיל לעבוד בו.

כאשר אני עובדת במטבח הממש לא מעוצב שלי, אני נתקלתכל הזמן צרכים שיש לי בעת העבודה שהיו יכולים להיפתר או לעזור לי במהלך העבודה שקשורים לעיצוב המטבח מבחינה פרקטית. אירגון וסידור של יחדות המטבח, של מכשירי החשמל ושל משטחי העבודה.

במטבח, הסדר והארגון מאוד חשובים והם יכולים לעשות את ההבדל בין עבודה יעילה למטבח לבין בישול חובבני. לכן, פעמים רבות במהלך עבודתי אני נתקלת בנקודות תורפה במטבח שלי שהייתי משנה ושאני חולמת עליהם במטבחים מעוצבים.

הדבר שהייתי רוצה בו יוצר מכל, הוא לעצב את המטבח שלי. אמנם איני מעצבת ואין לי ניסיון בעיצוב, אך יש לי ידע ונסיון וזמן במטבחים, יש לי ראיה רחבה של מטבחים מעוצבים ויותר מכל אני יודעת בדיוק מה נכון לי ומה הצרכים שלי שקשורים במטבח.

יום אחד אגשים את החלום וגם לי יהיה מטבח מעוצב מיוחד משלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *