ארון הזזה – ריהוט לבית

כל פעם שאני נפגשת עם אנשים שבונים בית הם עומדים בפני אותה בעיה של אחסון. כשהם מחליטים לבנות בית הם מוכנים כבר להשקיע יותר ולכן פונים אליי כמעצבת על מנת שאתן להם כל מיני טיפים של אחסון טוב ויעיל יותר וגם אוכל להמליץ להם על כל מיני פתרונות וספקים כדאי להתקשר עימם. בתור מעצבת פנים של הרבה שנים יש לי ניסיון רב בכל הקשור לתכנון מראש של המראה של החדר ואז הוצאה לפועל. אני משתדלת תמיד לעשות תיאום ציפיות מול הלקוחות שלי הן מבחינת איכות המוצרים והן מבחינת התוצאה הסופית. בגלל שמדובר בעולם אשר קשה מאוד לעיתים להעביר את המראה הסופי של איך שיראה הבית. בדרך כלל אני יוצרת סקיצה שבה אני מפרטת איפה יהיה כל דבר – החל מדלת כניסה, שולחן, ארון הזזה ואפילו עציצים.

החשיבות של מיקום בסקיצה של חפצים כבדים כמו ארון הזזה היא מהותית משום שאז, בהתאם לעיצוב הכללי של הבית ניתן לדעת כמה מקום יתפוס כל דבר ומה יהיה הגודל של כל חפץ. ארון הזזה יעיל ונוח יותר ממספר סיבות. ראשית מדובר על ארון אשר אפשר לחלק אותו לכמה חלקים: חלק אחד הוא המדפים והחלק של התליה והחלק השני הוא דלתות ההזזה. בגלל לא תמיד רוצים למקם ארונות שנכנסים בדיוק בפינה מסוימת צריך שתהיה יכולת להתגמש במבנה של הארון.

ארון הזזה יכול להיות גמיש מאוד משום שניתן לקחת פינה אשר לא ניתן להציב בה ארון רגיל ועל ידי ביצוע החלוקה של מדפים שיהיו בפינה ודלתות הזזה שיסגרו עליהם אפשר לתמרן כך שיהיה ארון בפועל. היתרון הוא שלמעשה הארון הזזה יכול להתאים את עצמו כמעט לכל פינה בבית ולכן הוא הכי נוח לשימוש והכי יעיל. בתור מעצבת פנים אני חייבת שיהיו לי פתרונות לכל מיני בעיות אחסון או בעיות של פינות בחדרים לא סימטריים וארון הזזה הוא הפיתרון המושלם לכך. יתרה מכך דלתות הזזה חוסכות את המקום של פתיחת הדלתות של הארון ולכן הופכות אותו ליעיל ונוח יותר.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *