הטרנדים החמים לריהוט יוקרה

רהיטי יוקרה שגם תואמים לכל הטרנדים האחרונים? כבר לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. איתרנו את הטרנדים הלוהטים שלא מדלגים על אף ספה, כורסא או שולחן סלון

שולחן זכוכית עגול ומאחוריו תמונות
שולחן עגול – שולחנות מודרניים כבר לא מגיעים רק בצורה המרובעת

בתחומים רבים, התרגלנו להניח שטרנדים רלוונטיים רק למוצרים בקטגוריית מחיר נמוכה. כאלה שניתן להשתמש בהם לעונה אחת או שתיים, להרוויח מהערך העיצובי ולהחליפם בהמשך. עם זאת, במקרה פריטי ריהוט זה לחלוטין לא המצב. אם בעבר רהיטי יוקרה נתפסו כבעלי מראה מסוים מאוד וכיוון מקובע, כיום אלה כבר רהיטים מעוצבים שלרגע לא פוסחים על הטרנדים החמים בשוק. מה מצפה לנו הפעם ומאילו רהיטים מעוצבים תוכלו ליהנות לאורך שנים באותה ההנאה?

מוטיבים גיאומטריים – הצבעים, הקווים והאיורים כבר אינם מתוחמים בזמן ומגיעים גם אל רהיטי יוקרה. צורות גיאומטריות, קווים ורודים או ירוקים על גבי ריהוט עץ ומשחקי צבעים שלא היינו חושבים שיחדרו אל העולם של רהיטי יוקרה – פורצים עכשיו בשיאם ומוכיחים שמדובר בעיצוב על זמני. כך שאם גם אתם חובבי רהיטים מעוצבים, אתם צפויים ליהנות מכל רגע.

שבירת קווים – ריהוט בעל חיתוכים עגולים ועדינים יותר, עם שבירת הקווים החדים. שולחנות כבר אינם חייבים להיות מרובעים, וגם מושבי כסאות וספות יכולים להפוך למעוגלים יותר.

חזרה אל הטבע ושילובים בין חומרים – מתן מקום של כבוד לחומרים טבעיים כמו עץ, לצד שילובים מעניינים בינו לבין קרמיקה או ברזל. 

דגש על המוצר הבודד – המגמה שמעניקה לכל פריט את המקום המרכזי שלו, ממשיכה אף היא ומחלחלת כמעט לכל רהיט. הדגש כיום הוא פחות על סטים ויותר על שילובים שבהם הכורסה, הספה והשולחן מתכתבים זה עם זה, אך כל אחד מהם מגיע ממקום אחר ולעתים אפילו מחנות ריהוט שונה.

אקלקטיות – הטרנד הקודם ברשימה הוא למעשה חלק ממגמה רחבה יותר של אקלקטיות, שבה "אי הסדר" או הערבוביה הם למעשה הסדר החדש. לא מדובר בבלגן אלא במצבור של רהיטים מעוצבים וחפצים נוספים שיש ביניהם קשר ברמה הכללית יותר. פריטים ישנים ליד חדשים ורהיטים חדשים לצד רהיטי וינטג' ששייכים לקטגוריות מחירים גבוהות.

רק באתר איטסלופה ניתן להשיג רהיטי יוקרה איטלקיים מעוצבים במחירים נוחים לכל כיס.

סלון עם רהיטי יוקרה איטלקיים מעוצבים
הטרנדים הלוהטים לא מדלגים על אף רהיט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *