חזרה לשגרת לימודים: כל הציוד ההכרחי לילדי בית הספר

אחרי חודשים ארוכים של קפסולות, זום ופתרונות אחרים שאילצו את הילדים להישאר רחוק מהמסגרת, הגיע הזמן לשוב לשגרה. עם מה כדאי לצייד אותם והיכן שווה לקנות?

ילדים מחוץ לבית ספר
חזרה לשגרה לאחר תקופת הקורונה

עבור הורים רבים, השבועות האחרונים ממש מזכירים את הראשון בספטמבר, ואי אפשר להאשים אותם. שנת הקורונה הייתה מאתגרת מאוד עבור ילדים, שהתקשו להבין את הניתוק מהשגרה המוכרת, בדגש על השיבושים בפעילות בתי הספר. כעת, כשהם יכולים סוף-סוף לחזור אל סדר היום שהתרגלו אליו, מובן מדוע הם (וגם הוריהם) נרגשים כל כך. 

התחלות חדשות הן תמיד הזדמנות לכמה רכישות שיעשו את הימים הראשונים לקלים יותר, ובמקרה של החזרה ללימודים מדובר כמובן על ציוד לבית הספר. מכיוון שיש כל כך הרבה ציוד כזה, בדקנו בחנות האונליין של שופ סטוק במה כדאי להתחדש.

איזה ציוד לבית הספר יעזור לילדים לחזור לשגרה?

שופ סטוק היא חנות מקוונת שמציעה מגוון רחב של ציוד לבית הספר, כולל משלוח מהיר עד לבית. עברנו על הקטגוריות השונות ואיתרנו רשימת פריטים שכל ילד צריך אבל לא כל הורה זוכר לרכוש.

  • ציוד כתיבה – בכל קלמר צריכים להיות מרקרים, עפרונות, מחק, מחדד, עטים, טושים, טיפקס, מספריים, סלוטייפ, דבק סטיק וכדומה.
  • מחברות – בהתאם לשיעורים הרלוונטיים (שורות, ספירלה, חלקה), יומן יומי.
  • ציוד לשיעור חשבון – מחברת משובצת ומחשבון.
  • מוצרי נייר נוספים – חוצצים, תיקי הגשה, תיקיות קרטון, קלסרים, בלוק נייר, מדבקות סימון, בריסטולים (לבן/צבעוני).

בנוסף, תוכלו למצוא באתר שופ סטוק גם ציוד נלווה שמתאים לפינות למידה ושולחנות משרדיים בבית, כמו לוח שעם, נעצים, לוח מחיק, וכדומה. כמו כן, שופ סטוק מוכרים גם ריהוט כמו שולחן עבודה (עם מדפים או בלעדיו), כוורות, שידות ועוד. כך שאם תרצו להשלים את הרכישה כולה במקום אחד, שופ סטוק הם הכתובת שכדאי לכם להכיר.

אין ספק שכהורים אתם ניצבים בפני תקופה לא פשוטה, ורכישת ציוד לבית הספר היא רק אחת מבין מטלות רבות. התקדמו צעד צעד וחזרו לשגרה בהדרגתיות. אתגרי התקופה יחלפו עם הזמן, בהצלחה!

ציוד לבית ספר
ציוד לבית הספר קונים בזול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *