עומדים לבצע שיפוץ בבית? ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים

שיפוץ הבית מחייב התייחסות וחשיבה על מגוון אספקטים, בכל אחד מהחדרים. כדי להקל עליכם, אספנו טיפים שחשוב לשים לב אליהם

רבים מאיתנו חולמים על שיפוץ אזורים מסוימים בבית, בין אם מדובר על החלפת קרמיקה למטבח, הוספת דלתות או חידוש ריצוף לבית. עם זאת, כל אחד מהפרויקטים הללו כרוך בעלויות כספיות לא מבוטלות ותוצאותיו מלוות אותנו למשך שנים, ולכן הוא מצריך חשיבה ותכנון. על מנת לעזור לכם לצאת לדרך עם פחות לבטים, אספנו טיפים שתמיד פועלים:

לפני שבוחרים, חושבים על האתגרים

בכל מה שקשור לתהליך השיפוצים, אנחנו נדרשים לקבל אינספור בחירות. חלקן אסתטיות בלבד, אך רבות בעלות השלכות נוספות. כדי לקבל את הבחירה הנכונה, העניקו חשיבות לכל אחד מהאתגרים שאותו שינוי אמור לעבוד בפניהם. חיפוי קירות למשל, צריך לשלב בין הפן האסתטי לבין השמירה על הקיר מפני כתמים. לכן בכל בחירת חיפוי קירות צריך להתייחס אל עמידות החומר לא פחות מאשר אל המראה שלו. 

בכל הקשור לאזורים מאתגרים בבית, כמו המטבח למשל, חשוב לשקול את הנושא אף יותר. מה שאומר שלפני שאתם בוחרים קרמיקה למטבח, עשו שיעורי בית ובדקו שאתם סגורים על ההחלטה. בדקו חיפוי קירות מחומרים שונים, והעדיפו את העמיד ביותר. זכרו שחיפוי שאינו עמיד מספיק משפיע גם על האסתטיקה הכללית. כל חיפוי קירות שחוק או מוכתם, כמו גם קרמיקה למטבח שהיא סדוקה לדוגמה, הם פגם שקל לאיתור ומשפיע על מראה החדר עצמו.

תשקיעו מחשבה בצבע שהולך איתכם לאורך זמן

אל תתבססו על המלצות בלבד

המלצות הן חשובות, אך במקביל חשוב גם לזכור שלכל משפחה העדפות וצרכים משלה. ריצוף לבית למשל, הוא דוגמה בולטת באספקט הזה. ריצוף לבית בגוונים בהירים שקל לראות עליהם לכלוך, מומלץ רק לאנשים שמעוניינים להשקיע בפעולת התחזוקה והניקיון הקבועה שלו. אם אתם לא שייכים לקטגוריה הזו, ייתכן שתעדיפו גוון אחר. אל תשכחו לבדוק גם את החומר עצמו, מאחר שבחירת ריצוף לבית מחומר חלקלק לדוגמה, עלולה להיות בעייתית אם מתגוררים בבית אנשים קשישים.

הפריטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול

הגדירו פירמידת צרכים

תסכול שצץ בסיום שיפוץ הוא תופעה ידועה. אנחנו רוצים להשיג הכול בעבודת שיפוץ אחת, אבל זה לא תמיד אפשרי. הגדירו לעצמכם מטרה עיקרית אחת, ומספר מטרות משנה. כך תדעו שגם אם השגתם רק חלק מהמטרות, עדיין מצאתם קרמיקה למטבח שבאמת עושה את העבודה מבחינתכם או ארונות שמתאימים לבני הבית.

לצפייה במגוון קולקציות היכנסו לאתר נגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *