פתרונות אחסון מתקדמים לדירות חדשות

אין דבר שפוגם יותר במראה של דירה חדשה מאשר בלגן, עומס ואי סדר. כדי להיפטר מהם במהרה ולספק לחפצים שלכם את המקום הראוי, חשוב למצוא פתרונות אחסון שעובדים בשבילכם

המעבר לדירה חדשה מגיע עם רשימה ארוכה של מטלות, ולכן הגיוני שייקח לנו זמן לעבור על הכול. הבעיה היא שעד שנעשה את זה, הדירה שכל כך חלמנו עליה עלולה להיראות כמו מחסן. בגדים בערמות, חפצים לא במקומם ואי סדר כללי שפוגם בהנאה לשהות בה. בייחוד למטרה הזו נועדו פתרונות האחסון, ואם עדיין לא השקעתם בהם חשיבה – מוטב לעשות זאת בהקדם.

ברשימת הפתרונות הארוכה נמצאים פריטי ריהוט רבים. ארון הזזה, ארגזי מצעים, שידות, ארון 3 דלתות וכדומה. החוכמה היא לסנן ולמצוא את אלה שיתאימו לדירה שלכם, ישתלבו בה מבחינת מיקום ומראה וגם יאפשרו לכם להיפרד מהבלגן.

עיצוב מינימליסטי ויוקרתי

איך בוחרים נכון ונמנעים מטעויות?

אם אי פעם נאלצתם לחיות באי סדר, כנראה שלפחות חלק מהאשמה נעוצה בפתרונות האחסון שבחרתם. ארון בגדים למשל, לא יהיה מסודר אם הוא קטן מדי מחד או תופס את כל שטח החדר מאידך. אם חדר השינה שלכם קומפקטי, ייתכן שלא יהיה לכם מקום עבור ארון 4 דלתות. במקרה כזה, נסו לחשוב על פיצול התכולה בין שני ארונות. לחילופין, ייתכן שמדובר ברמיזה לעבור שוב על כל הבגדים שלכם ולסנן את אילו שאתם לא באמת זקוקים להם.

בנוסף, תוכלו להימנע מחסימת המעבר בעזרת ארון הזזה. ארון כזה מספק פתיחה קלה ונוחה, ומאפשר לאחסן חפצים גם בחדרים בעלי מעברים צרים. טיפ נוסף: זכרו לנצל גם את גובה התקרה, בין אם אתם רוכשים ארון 3 דלתות או ארון קטן יותר. העדיפו ארון גבוה, כך שתוכלו לאחסן בחלקו העליון חפצים שאינכם זקוקים להם לשימוש יומיומי.

תכנון נכון יחסוך כסף וזמן רב

בחרתם רהיט? הסתכלו גם על הדברים הקטנים

מאחר שיותר ויותר אנשים מתגוררים כיום בדירות קטנות, גם אם מדובר בדירה חדשה, רבים מרהיטי הדור החדש מגיעים עם פתרון אחסון מובנה. כורסאות כוללות ארגז מצעים, שולחנות כוללים אזור נשלף שניתן לאחסן בו חפצים ועוד. נסו למצוא כמה שיותר רהיטים מהסוג הזה. גם אם יש לכם כבר ארון 4 דלתות, אף פעם לא מזיק לגלות מקום אחסון נוסף.

ולבסוף, בחרתם ארון הזזה? העדיפו כזה שמגיע עם מנגנון רחף, כדי לתפוס פחות מקום קדמי ולצבור פחות אבק מעיק באזור  המסילות.

לפצייה במגוון פתרונות אחסון מתקדמים היכנסו לאתר design2easy.co.il המתמחה בארונות הזזה איכותיים במחירים זולים במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *