דגשים חשובים לבחירת מיטה וחצי לילדים ונוער

כדי להיות בטוחים שהילדים שלכם ישנים כמו שצריך מדי לילה, חשוב לבחור עבורם מיטות נוער איכותיות ש"עושות את העבודה". איך עושים את זה?

גיל ההתבגרות מאופיין באתגרים רבים, וכהורים אנחנו רוצים לעזור לילדים שלנו לעבור אותו בצורה הטובה ביותר. מכיוון שהבסיס לתחילת יום על הצד הטוב ביותר הוא שנת לילה טובה, הבחירה במיטה עליה הילדים ישנו היא אחת מהרכישות המשמעותיות שיהיה עלינו לבצע. 

למי מתאימה מיטה וחצי?

לפני שנצלול אל הדגשים שיעזרו לכם לקנות חכם, חשוב לתת קצת מידע על מיטות נוער, בדגש על מיטה וחצי. תחת ההגדרה של מיטה וחצי לנוער נמצאות מיטות ברוחב שנע בין 90 ל-120 ס"מ, ולכן מתאימות לשלב שבו הילדים זקוקים למיטה רחבה מהרגיל שתעניק להם יכולת לישון בצורה נוחה. ייתכן שהם מתקשים למצוא את התנוחה המתאימה לשינה וייתן שמיטת היחיד פשוט לא מספקת להם את המענה הנדרש.

חשוב לציין שאמנם מיטה וחצי נמצאת בקטגוריה של מיטות נוער, אבל מדובר בפתרון שינה כל כך נוח, מפנק ומתקדם, שגם מבוגרים רבים בוחרים לישון עליה משלל סיבות. החל מהנוחות ועד לצורך לרהט חדר שינה קטן. כך שאם אתם מתלבטים לגבי הרכישה, אתם ממש לא צריכים לחשוב פעמיים.

איך בוחרים מיטות נוער בצורה נכונה?

מיטה היא כמובן לא רכישה שמבוצעת לעתים קרובות, ובחנויות השונות תמצאו מיטות נוער רבות, בדגש על מיטה וחצי. מה שאומר שקל מאוד להתבלבל ולקבל החלטה שקשה יהיה לישון עליה אחר כך… אז איך עושים אותה נכון? אספנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לעזור, בהתבסס על מיטות נוער של ד"ר גב.

חדר עם מיטה
איך בוחרים את המיטה הנכונה?
  1. בדקו מה יש בתוכה – כולנו מחפשים מיטות נוער שייראו טוב, אבל חשוב לא לשכוח שמה שמשפיע על איכות השינה הוא השכבות הפנימיות. מיטות נוער של ד"ר גב מסוג מיטה וחצי מגיעות עם מערכת קפיצים מבודדים כדי לתמוך בגב ובצוואר ועם שכבת ויסקו שתומכת בכל חלק בגוף.
  2. חשבו על הבד – היא נוחה, אבל האם היא גם נעימה? ד"ר גב חשבו גם על הריפוד של המזרן, שעשוי מבד אוורירי ונושם שהוא גם אנטי אלרגני ואנטי בקטריאלי. 
  3. אם היא מתכווננת, האם היא בריאה? מיטה מתכווננת חשמלית היא בדיוק סוג הפינוק שהילדים זקוקים לו. עם זאת, הכרחי לוודא שהיא אינה פולטת קרינה. מיטות מתכווננות של ד"ר גב הן גם נוחות וגם בריאות, ומגיעות עם מנוע בעל תו תקן. לכן אין צורך לדאוג למאפיינים הללו.
  4. ומה לגבי הבלגן? רבים מבני הנוער הם בלגניסטים לא קטנים, אז למה לא לבחור במיטה שמגיעה עם מקום אחסון? ארגז מציעים גדול ומרווח יעניק להם חלל נוסף עבור החפצים, ולכן יקטין את הסיכוי לחדרים מבולגנים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *