ארונות הזזה – הכי נוח שיש

כאשר מתלבטים אלו ארונות לקנות לחדר השינה ולמטבח – אין ספק שצריך לקנות ארונות הזזה. עולם האחסון הוא עולם מאוד יצירתי וחשוב. על מנת שיהיה קל ונוח יותר לאחסן ציוד, ארונות הזזה הם האמצעי הנוח ביותר שיש. מדובר על ארונות אשר אין להם דלתות משל עצמם שנפתחות החוצה ומחוברות עם ציר לארון עצמו ואז נדרש להשאיר מקום לפתיחת הדלתות.

לעומת זאת, ארונות הזזה הם נוחים הרבה יותר. המבנה של הדלתות הוא כזה אשר הדלתות נעות לתוך ציר של המבנה של הארון עצמו ואז נחסך המקום הנדרש לפתיחת הדלת כלפי חוץ. בנוסך, ארונות הזזה הופכים לנוחים בהרבה כאשר מדובר על החלפת אחת מהדלתות של הארון במראה. באופן זה יוצרים חיסכון כפול. גם מקום עבור הדלתות שאמורות להיפתח בארונות רגילים וגם מקום על הקיר לתליית מראה. בדרך כלל, יש מרחק בין הארון למראה ואז לא נוח כל ההליך של הלבוש וההתארגנות. ברגע שיש מראה אשר היא מהווה חלק מהארון עצמו, כל ההליך הופך משמעותית קל ויעיל יותר.

חוץ מזה, ארונות הזזה נראה טוב יותר מארונות רגילים. יש להם מבנה ומראה אלגנטי ומרשים ומי שבדרך כלל קונה ארונות הזזה הוא מי שמבין בעיצוב ויודע מה הדבר הנכון להשקיע בו. כאשר מדובר על ארונות הזזה יש דבר נוסף מהותי שיש לקחת בחשבון. הרבה פעמים החדר אינו בנוי באופן שכדאי בהכרח להכניס ארון חיצוני – כלומר יכולות להיות פינות של החדר אשר ישתלם יותר לסגור אותן עם דלתות ואז ליצור ארון הזזה בשני חלקים: כלומר, חלק אחד של הארון יהיה המדפים שיבנו ויותקנו לפי המבנה של אותה פינה ואילו החלק השני יהיה הדלתות אשר יהיו מחוברות לציר עצמאי ויהוו מסגרת לארון.

העובדה שאפשר ליצור ארון שבנוי משני חלקים הופכת את החיים לפשוטים הרבה יותר. אפשר ליצור מצב שבו מייצרים ארון אשר מותאם למידותיו ולצרכיו של מי שהזמין ולא צריך להתפשר על ארונות בנויים אשר לא בהכרח מתאימים למה שצריך למזמין ואז הוא נאלץ להזמין ארונות אשר הם לא מה שחיפש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *