מייבש כביסה – לדעת לקנות למען הבגדים שלנו

בכדי לקנות מייבש כביסה איכותי ומומלץ חשוב קודם לבחור את מיקומו, כך שהחלל יכלול גם את מכונת הכביסה, יאפשר פתיחה קלה של הדלת ומרחב נוח ורחב מספיק להפעלת המכונה, לאחסון חפצים שונים ולאיסוף הבגדים לאחר ייבושם. אין ספק כי השימוש עם מייבש כביסה הוא בעל יתרונות רבים, ובבתים רבים הוא הכרח. אין צורך לדאוג ולהתעדכן לגבי תחזית מזג האוויר ולהיות תלויים בה. רק עם מייבש כביסה מומלץ כל נושא ייבוש הבגדים וקבלתם מיידית מוכנים ללבוש הוא יעיל ומהיר מאד. כאשר יש ילדים קטנים בבית נושא זה הוא קריטי במיוחד, הכביסות הן רבות ומייבש הכביסה חוסך לחלוטין את הטרחה בתליית הבגדים ובהמתנה הממושכת שיתייבשו. עקב היותו של מייבש כביסה מכשיר העלול להרעיש ופעמים רבות הרבה יותר ממכונת הכביסה רצוי גם למקם אותו בהתאם בחלל שלא יהיה בקרבת חדרי שינה, או לקנות מייבש שהוא שקט לחלוטין.

חשוב יהיה גם להתאים את אופן השימוש בהתאם לצרכים של בני הבית, למשל לא לשים מעט מדי בגדים אם אין זה דחוף, ולעומת זאת לא להעמיס על המייבש כמויות רבות מדי מעבר למה שהוא יכול להכיל. שימוש לא נכון יכול ליצור בזבוז של חשמל מיותר. יש גם להשתדל למנוע נזק לבגדים ובייחוד נזק ממושך בייבוש של מספר פעמים רבות. מייבשי כביסה איכותיים יותר לא יגרמו נזק רב לבגדים, וניתן יהיה לשלוט בהפעלה שלהם לגבי זמן הפעולה, תכנון מראש או קביעת מידת הלחות כך שלא ייוצר ייבוש רב מדי. מייבשים איכותיים רבים גם מונעים קימוט של הבגד כך שאין צורך לגהץ את הבגדים לאחר השימוש במייבש.

פעולה נוספת חשובה מאד בשמירה על כל מייבש כביסה מומלץ הוא כמובן לנקות את המסננים, להסיר את כל מה שמצטבר לאחר כל הפעלה של המייבש, ולכן חשוב להיות מעודכנים באופן הפעלת המכונה ולקבל את כל המידע המדויק כאשר אתם מבינים מהן הפונקציות השונות של המכשיר וכיצד להפעיל אותן, באילו כפתורים בדיוק. קבלת אחריות על מייבש הכביסה גם היא חשובה וצריכה להיות קפדנית מאד ולאורך זמן מרבי.    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *