מקררים מומלצים – החיפוש המעניין

אחד היתרונות המרכזיים של עולם האינטרנט הוא שכל דבר הפך לנגיש הרבה יותר. בעולם של היום כאשר רוצים לעשות סקר שוק על מוצר מסוים, אין צורך לפנות לחנויות ולהתחיל לכתת רגליים בין חנויות שונות ולערוך רשימות במחברת של סוגי מקררים ומה מייחד כל אחד. היום ניתן ביתר קלות לערוך חיפוש פשוט ומהיר במנועי החיפוש באינטרנט ותוך דקות למצוא המלצות וחוות דעת על מקררים מומלצים. אחרי שהמקרר האחרון שלנו שבק חיים החלטתי לערוך חיפוש קצת יותר מפיף מאשר ללכת לחנויות ולהתחיל להתייעץ עם אנשי מכירות שיש להם אינטרס מובהק.

דווקא בדיקה מעמיקה של מקררים מומלצים ברשת האינטרנט וקריאה אודות חווית של אנשים אחרים ברמת איכות והשירות שקיבלו עבור המקררים מומלצים הופכת הכל לוודאי ואותנטי יותר. מקררים מומלצים יש בכל מיני סקטורים ורמות. הרי מקררים מומלצים עבור תעשיית המזון אינם כמו מקררים מומלצים לבית הלקוח או למשרדים. כאשר התחלתי את החיפוש ראשית הגדרתי שאני מחפשת מקררים מומלצים לביתי ושמדובר בבית עם משפחה. כי יש את המקררים הקטנטנים שיש לסטודנטים או במשרדים וזה פחות רלוונטי עבור מה שחיפשתי. אחרי שהגדרתי את הסקטור שאני מחפשת, הגדרתי גם מחיר.

אומנם אני מסרבת לקנות בזול (כי כמות שסבתא שלי תמיד אומרת – מי שקונה זול, קונה יקר כי אחרי שהמוצר הזול מתקלקל הוא בלאו הכי צריך לקנות יקר יותר אז עדיף מלכתחילה לקנות את היקר יותר), אבל אני לא מוכנה להוציא מחירים מופקעים לחינם על מקרר. המקרר שאני מחפשת צריך להיות נוח לשימוש ואיכותי אבל אני לא זקוקה לכל מיני תוספות אשר מייקרות אותו מאוד ולא באמת רלוונטיות. אחרי הוספת הגדרה זו נותרו כעשרה מקררים מומלצים שעמדו לרשותי. התחלתי לקרוא קצת על כל אחד מהם. בעיקרון היו להם מאפיינים דומים  והשוני במחיר היה בעיקר בהתאם למבצע שמכרו אחד ולא מכרו את האחר ולגבי האחריות. אחרי שהחלטתי כי אני מתכוונת להשקיע באחריות על המזגן כי הרי אין טעם לרכוש משהו אם אני לא יכולה אחר כך לדאוג שיתקנו אותו ללא עלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *