מה התבשיל האהוב עליך? -קלחת

יוצאים לקמפינג איזו התרגשות, כמו בכל שנה אנחנו אורזים חצי בית ויוצאים לשבוע לחוף הים. מקימים מאהל מסודר ונעים ושוהים שם ברוגע עם הילדים והכלבה.

אין יותר טוב מקמפינג משפחתי שכזה שכולל רחצה בים בכל יום ומשחק חופשי בחוף הפתוח. מעולם לא היינו אנשים של בתי מלון ודווקא אוהל וכמה דברים שאנחנו מביאים מהבית מרגש אותנו הרבה יותר.

החוויות שנולדות בשבוע אחד שכזה הן גדולות וממלאות ומעשירות אותנו ואת הילדים. הדינמיקה המשפחתית משתנה מעט בחופשה מסוג זה, הילדים מקבלים עצמאות שאין להם בבית וגם לנו המבוגרים נעים יותר ורגוע.

הקושי הגדול ביותר כדי להתכונן לקמפינג מסוג זה, הוא האריזה ואירגון הציוד שעלינו לקחת. מה לקחת ומה להשאיר בבית, רוצים שיהיה לנו הכל ומצד שני לא לסחוב ציוד מיותר. האם לקחת כלי מטבח כמו קלחת וסירים או להסתפק רק בקלחת קטנה. אלו הם הדברים שצריך לשאול לפני היציאה לחופשה.

איזה בגדים כדאי לארוז וכלי מיטה וכמה מגבות לקחת, כי הרי אין כביסה שבוע שלם. מנסיון העבר כבר למדנו שלא לקחת אתנו הרבה בגדים, שכן רב היום אנחנו בבגדי ים, יוצאים ונכנסים למים, בערה קריר לעתים וכדאי לארוז גם בגדים ארוכים וחמים.

גם את כל נושא האוכל צריך לקחת בחשבון. אילו מאכלים נוכל לבשל בשטח, צריך שיהיו מספיק פרודוקטים שנוכל לבשל בקלחת ארוחה חמה ומהירה.

דווקא כשנמצאים בים כולם פתאום רעבים יותר מהרגיל וחייבים מספיק אוכל שנוכל לבשל בסיר או בקלחת. מכיוון שאין מקרר ואי אפשר לשמור את האוכל לשעות הבאות אנחנו מסתפקים בקלחת קטנה שתספק את הארוחה לכל בני המשפחה.

ההתרגשות רבה במיוחד בשלב האריזה , לכל אחד מבני המשפחה יש תפקיד. כולנו אורזים כל אחד אחראי על אריזה של משהו אחר. אני אורזת את הציוד למטבח, מכניסה לתיק הגדול סיר קטן, קלחת קטנה ומחבת אחד. וכלים שיהיו לשימוש אישי, צלחות וכוסות וכמובן גם סכו"ם.

בעוד כמה שעות כל התיקים שלנו יהיו ארוזים בפתח הבית ונלך לישון לקראת השבוע הקסום שיהיה לנו בים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *