ארונות הזזה

ארונות הזזה הם ארונות המציעים פתרון אחסון יעיל יותר עקב נפחם הגדול יותר לעומת ארונות אחרים, אך ארונות הזזה מאפשרים גם בעיקר אפשרויות עיצוב מרהיבות יותר לחדרים. ארונות הזזה מתאימים לכל סוגי החדרים- לחדרי שינה או לחדי הילדים והם מגיעים גם בשילובי מראות או חומרים שונים כגון מתכת- עץ ובצבעים מגוונים. ארונות הזזה המתחילים למעשה בהרכבתם מהרצפה ועד לתקרה מומלצים בייחוד לחדרים בהם חפצים וציוד רב כגון חדרי ילדים- להם גם צעצועים רבים ומגוון פריטים שונים לאחסון. ארונות הזזה יתנו את המענה הטוב ביותר לניצול שטח מקסימאלי, הם חוסכים במקום ובעלי יכולת אחסון מרובה יותר משאר הארונות הקיימים. גודלם של ארונות הזזה הם ענקיים יותר מארונות אחרים עקב היותם ממוקם מהרצפה עד לתקרה ועל כן בעלי נפח רב יותר. גם מבחינה העיצוב ארונות הזזה מספקים מענה אטרקטיבי יותר ואפשרויות עיצוב רבות ומגוונות יותר, כמו למשל שילוב זכוכית או מראה בארון שיעניקו לחדר תחושת מרחב וגודל המתאימות לחללים קטנים.


ארונות הזזה בנויים באופן שונה ביחס לשאר הארונות המצויים בשוק (כמו ארונות סטנדרטיים עם דלתות פתיחה למיניהם) וזאת בגלל תכנונם המיוחד. דלתות ארונות הזזה בנויות מחוץ לגוף הארון ואינן תופסות מקום ובכך מעניקות נפח גדול יותר לפנים הארון. יתרון נוסף של ארונות הזזה מלבד אפשרויות אחסון רבות הוא גם אפשרות העיצוב המגוונת של הארון עם יכולת להתאים פוסטר אהוב על כל חלל דלתות ארונות הזזה. חללי המדפים של ארונות הזזה הם לרוב גדולים ופתוחים יותר וכך יוצרים אפשרויות סדר רבות ונוחות יותר וגישה קלה ומועילה יותר במציאת בגדים וחפצים.

ניתן לשלב מגוון טקסטורות וחומרים, שילובים והדפסות מיוחדים בבחירת ארונות הזזה כגון: עץ, זכוכית ועוד. ניתן ליצור ארונות הזזה בעל מראה סולידי ופשוט יותר ומינימליסטי או ארונות הזזה עם מגוון הדפסות צבעוניות מיוחדות.
עקב השפע המגוון והעצום של החומרים המצויים, הצבעים המגוונים והמוצרים הנלווים הרבים של ארונות הזזה, ניתן להגשים כמעט כל רעיון של עיצוב החלל בבחירת ארונות הזזה ולהתאים זאת לכל טעם, דרישה ותקציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *