היתרונות של סירי אינדוקציה ושימוש כללי באינדוקציה

שימוש בכיריים עם סירי אינדוקציה יכול להעניק לכם יתרונות רבים מאוד. טכנולוגיית האינדוקציה, הטכנולוגיה בה בנויים הכיריים החשמליות, והאינטרקציה בינם לבין סירי אינדוקציה מבוצעת בעזרת אמצעים מגנטיים. ברגע שהמעגל האלקטרומגנטי בין הכיריים לבין הסיר נסגר מתחילה הפעולה החשמלית ומבוצע חימום של המקום עליו מונח הסיר בצורה הטובה ביותר ותוך הגדרה עצמית של עצמת החום הנדרשת.

אז מהם היתרונות של שימוש בכיריים עם סירי אינדוקציה? אלו הם היתרונות העיקריים והמובילים ביותר:
חיסכון בחשמל: השיטה בה עובדים הכיריים עם סירי האינדוקציה הינה שיטה בה החימום מתרחש רק כשהמשטחים מזהים זה את זה, ורק על פי הקוטר של הסיר או המחבת המונחים על הכיריים. בצורה הזו החום ממוקד ונעשה בצורה שווה ולכן כיריים שכאלו יכולים להביא לחיסכון של עד 50% בחשמל לעומת כיריים חשמליות אשר פועלות בצורה שונה ואינן פועלות בטכניקת האינדוקציה.
הרבה יותר בטיחותי: כאמור, החום בכיריים האינדוקציה הינו ממוקד מאוד ולכן הוא בטיחותי מאוד ולא קורה מצב בו כל המשטח מתחמם וכל נגיעה בו, גם באזור בו אין סיר, עלולה לגרום לכוייה.
בנוסף, כאשר הסיר אינו מונח על הכיריים הן אינן פועלות ואינן מחממות ולכן גם ילד אשר שיחק עם הכיריים או איש מבוגר אשר הפעיל אותם ושכח לשים את הסיר לא יסתכנו בכוויה או בפגיעה בבטיחות האישית שלהם.
הרבה יותר בריא: סירי אינדוקציה הינם סירים איכותיים אשר בנויים בטכנולוגיה הכוללת ציפוי שאינו נדבק ולכן בבישול בסירים כאלו אתם יכולים להשתמש בכמות קטנה יותר של שמן ולכן הבישול בסירים הללו הינו הרבה יותר בריא.
ניקוי נוח ומהיר יותר: בשל ציפוי הנון סטיק הניקוי של סירי אינדוקציה הינו הרבה יותר קל ומהיר מכל סיר אחר, יתרון חשוב מאוד המאפשר לכם לעשות שימוש בסירים הללו למשך שנים רבות ללא כל בעיה ומבלי להישאר לאחר כל בישול עם עבודות ניקיון רבות ומתישות מאוד.
בזכות היתרונות הללו סירי אינדוקציה הפכו להרבה יותר כדאיים ואיכותיים לשימוש וכיום רבים בוחרים לעשות בהם שימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *