מטבחי יוקרה -אוכל מזהב

החיבה שלי למטבחי יוקרה החלה עוד הרבה לפני זכיתי במטבח משלי.

כבר שהייתי נערה צעירה ובעלת משיכה עזה לתחום הקולינרי, נהגתי להסתובב בכל אותם המקומות שבהם היה חיבור בין אוכל גורמה ומטבחי יוקרה.

בסיורים רבים שערכתי במסעדות בארץ ובחו"ל וגם בבתים פרטיים של טבחים ידועים וגם אניני טעם בעלי מטבחי יוקרה, ביססתי את אהבתי הרבה לאוכל גורמה ולבישול.

אני זוכרת שכבר כילדה אחת הפינות החביבות עלי בגן היתה פינת המטבח.

שעות שיחקתי במטבח לבד או עם חברי לגן ובישלתי ארוחות גורמה לכל הילדים והגננות. אמנם לא היה שום קשר בין המטבח בגן למטבחי יוקרה אך בעולם הפנימי שלי היה בו הכל.

שעות דמיינתי את המטבח המפואר שלי שמאובזר בכל אותם אביזרי מטבח שראיתי בג'ורנלים ונהניתי לשחק במשחקי דמיון בהם אני מבשלת ארוחות גורמה וכל הילדים באים לטעום מהן.

במטבח של אמי ושל סבתי הייתי אורחת קבועה.לא היה מאכל אחד שלא זכה בביקורת שלי ולא היה מתכון משפחתי אחד שלא ניסיתי יחד עם אמא או סבתא.

היה זה רק המשך ישיר כשבגרתי והחלטתי ללכת ללמוד בישול.

וכמובן שהיה זה בדיוק הדבר המתאים בשבילי ללמוד. היה לי את זה באופןו טבעי ביותר וכל מלמדי ראו בי פוטנציאל גדול להצלחה בתחום.

תמיד כשבישלתי או כשיחקתי בלבשל, דמיינתי את עצמי לא במטבח צפוף וקטן של אמא, אלא באחד ממטבחי יוקרה של מסעדה נחשבת עם כוכבי מישלן או במטבחי יוקרה של המסעדות שלי בארץ ובעולם.

אבי תמיד אמר לי שהדמיון שלי ישא אותי למרחקים וכנראה שהוא צדק.

כי כל אותם זרעי הדמיון שזרעתי השרישו שורשים אמיתיים בקרקע וכיום יש לי לא מעט מטבחי יוקרה במסעדות השייכות לי בארץ ובעולם. במשך שנים של עבודה קשה ומסירות אין קץ למקצוע ולחדוות הבישול יצרתי לי רשת מסעדות נחשבת מאוד ומצליחה בארץ ובעולם.

בכל בוקר כשאני קמה לאחד ממטבחי יוקרה משלי אני מברכת את עצמי על המזל שהתמזל לי בעולם הזה. לא כל אחד זוכה לעסוק במה שהוא אוהב ולא כל אחד מצליח בסופו שלח דבר להגשים חלומות.

החלומות שלי התגשמו ומטבחי יוקרה שחלמתי עליהם הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *