ארון הזזה- לדעת איך לקנות

ארון הזזה הוא הארון הנמכר ביותר, נחשב לאלגנטי ביותר, וגם המסובך ביותר לקניה. בקניית כל ארון בגדים צריך לדעת מה לשאול, על מה לשים דגש ולהבדיל בין ארון איכותי לאחד מתפרק. בארון הזזה הדבר חשוב עוד יותר בגלל המורכבות והחשיבות של מנגנון ההזזה.

מה אנחנו צריכים לעשות כדי להבטיח שנקנה ארון איכותי?
לפני הכל, צרכים להבין על מה מדובר, ארונות הזזה מתחלקים לשלושה סוגים.

ארון הזזה מנגנון פנימי- מנגנון ההזזה נמצא ממש בתוך הארון, אמור להיות מחובר למסגרת האלומיניום. הדלתות יושבות בתוכו והמנגנון חשוף לעיני כל. המראה נראה מעט מיושן אך לפעמים זה יתרון לאנשים שאוהבים עיצוב אותנטי כפרי ומסוגנן. היתרון הגדול הוא במחיר והם נחשבים לארונות הזולים ביותר בקטגורית ההזזה.

ארון הזזה מנגנון רחף- הדלתות נראות כאילו כלום לא תופס אותם ואין להם מסגרת מוגדרת, המנגנון יושב מאחוריהן ועושה את כל העבודה בצורה נסתרת, לכן גם קוראים להם ארונות רחף. המראה הוא יותר אלגנטי, נקי, מודרני ומתאים יותר לחדרים בסגנון החדשני אך לא רק. החיסרון הוא המחיר הגבוהה מארונות מנגנון פנימי.

ארון הזזה מישור אחד- הם הארונות הזזה החדשניים ביותר שיש לשוק להציע, דלתות הפתיחה צמודות אחת אל השניה וכשהארון סגור הן הופכות לפלטה אחת ישרה. האופציות הם אינסופיות והרבה אנשים הופכים את ארון ההזזה שלהם ליצירת אמנות כאשר הם מציירים על הדלתות ציור והוא נראה כמו תמונה ענקית העומדת באמצע החדר. החיסרון הבולט הוא המחיר ואלה הארונות היקרים ביותר שיש לשוק להציע אך בהחלט שווים את המחיר.

שני דגשים חשובים מאוד שחייבים לשים לב אליהם הם: האחד, לבדוק את מנגנון ההזזה, בכל הארונות המנגנון חייב להיות מחובר למסגרת אלומיניום, אם הוא מחובר לעץ, הדבר יכול לגרום לבעיות בעתיד כאשר העץ יחלש עם הזמן והמנגנון יזוז ממקומו.

דבר שני הוא חומרי הפרזול, גם המנגנון וגם המסילות של המגירות הפנימיות הם חומרי פרזול וחשוב מאוד שיהיו איכותיים שיחזיקו לאורך זמן. האיכות נקבעת בדרך כלל על פי ארץ היצור, חלקים מאירופה נחשבים איכותיים יותר וחלקים מסין נחשבים פחות. לכן יש לשאול את המוכר מהי החברה שמספקת ומייצרת את החומרים ולבדוק באינטרנט היכן היא נמצאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *