למה מטבח אנגלי נחשב לשיא היופי?

ישנם המון סוגים של אנשים, חלק מודרניים חלק חיים חיים של קיטץ' חלקם אוהבים פלסטיק ודברים זולים ויש את אלה שמתחברים לצד המקורי שבהם, האותנטי, מתחברים לצד בהם שיודע להעריך יופי אמיתי, יופי אירופאי. זה הרי לא סוד שהאירופאים הם המובילים בעולם בכל הנוגע לעיצוב. ואידיאל היופי כאילו חבוי בתוכם. מטבח אנגלי מצליח להוציא את האידיאל הזה מתוכו כלפי חוץ ומציג אותו לראווה לכל המתבונן. לא כל מטבח אנגלי הוא כזה, אך אלה שמבינים יופי מהו ומעצבים את המטבח האנגלי כמו שהוא אמור להראות, מצליחים לבטא אותו בצורה הטובה ביותר שקיימת על פני כדור הארץ.

אז מה הופך את המטבח האנגלי לכזה כאי אפשר להוריד ממנו את העיניים?
בני האדם מאז ומעולם יחסו למטבח חשיבות עליונה ויראת כבוד מפאת ההבנה שהוא מצרך חיוני להישרדותם. מעצבים לאורך הדורות התמקדו במטבח וראו בו כחלל החשוב ביותר בבית. האנגלים הגיעו לשלמות ראשונים ונשארו שם עד היום. לא במקרה הוא כל כך מושך את העיניים, כל עוד העיניים הרואות יודעות להעריך יופי.

את המטבח האנגלי מאפיין הכפריות שבו, הפשטות הגאונית שהופכת אותו לאותנטי אך מודרני בכל הנוגע לפתרונות הנדסאים וחומרי גלם. עיצוב יוקרתי וצנוע גם יחד הופך אותו למוקד עניין והוא נותן תחושה של נחת לא מוסברת כאשר נמצאים בתוכו.

עבודת היד שמשולבת במטבח האנגלי ביחד עם החומרים הנכונים נותנים תחושת חמימות ויש תחושה שהמטבח הוא אישיות בפני עצמו עם לב ונשמה. הצביעה נעשית בדרך כלל באופן ידני מה שמוסיף לתחושה החמה והטבעית של המטבח. ישנן טכניקות רבות לצביעה וליטוש העץ והחלקים המרכיבים את המטבח ולכל אחד מהן אפיון משלה, אך כל השיטות משוות אותנטיות ויוקרתיות למטבח.

צבעים בהירים במטבח אנגלי?
אם נכנס לעומק הדברים אז הצבעים הם אחד הגורמים העיקריים בעיצוב המטבח האנגלי ולא רק צבעים כהים מאפיינים אותם. צבעים בהירים יכולים להיות במטבח אנגלי והם אפילו חלק בלתי נפרד. הכל תלוי בכמויות והיחס בים הצבעים הבהירים לכהים. בכל מטבח באשר הוא ישנם גם צבעים כהים וגם בהירים וצריך לדעת לחלק אותם ולשלב אותם בצורה הנכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *